środa, 18 stycznia 2012

.

Zrobiłam sobie zajebistą tapetę z aktorami/piosenkarzami, którzy mi się podobają :)

Moje ukochane cytaty (PW,PLL)
"Jest cienka linia pomiędzy miłością, a nienawiścią"

"For wanting what I want"

"Shy in the streets, sexy in the sheets"

"Sometimes I don`t notice, I'm singing"

"You`re not lying, you`re just pre-telling truth"

"Different is good.."

"Two can keep a secret, if one of them is dead"



Nadal jestem chora, ale wracam do zdrowia. O 20 muszę wziąć antybiotyk (fuuj).

Dzisiaj miały do mnie przyjść koleżanki, ale nie pasowało im, i jutro też, co za zbieg okoliczności, nie?
Miałyśmy robić projekt do szkoły na piątek.. No i zostałam sama, pięknie. :)
 (i Karolina może mi pomoże?)

Na wychowawczej pani powiedziała, że na poniedziałek mamy przynieść numery szkół do których chcemy pójść (liceum, technikum). A ja jestem w rozsypce, nie mam pojęcia dokąd mam pójść, ani kim chce być.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz