poniedziałek, 23 lipca 2012

Rozdział 10.

Nie mogłam spać. Cały czas myślałam o tym, co się zdarzyło wczoraj. Harry coś do mnie napisał, ale nawet nie przeczytałam. 10 wiadomości. No ładnie. Nie mam na to ochoty. Nagle słyszę dzwonek do drzwi. Kate chyba też nie śpi. Słyszę jak rozmawia z Maggy. Ciekawe, co ona robi tu tak wcześnie. Chyba idą do mnie. Nie myliłam się, po chwili usłyszałam jak wchodzą do pokoju.
-Jess, śpisz?- spytała Kate.
-Już nie.
-To popatrz na to.-powiedziała i dała mi jakąś gazetę. Osłupiałam, gdy zobaczyłam, co tam jest.




































 Wiem, że Harry jest bardzo pożądaną gwiazdą i miał sporo romansów, ale nigdy nie było to nic poważnego. Nie spodziewałam się takiego artykułu. Może gdzieś w podświadomości, ale nie tak wcześnie. Za dużo jak na mnie.
-I co o tym sądzisz?-spytała Maggy.
-A co mam myśleć? Myślą, że jestem kolejną zabawką Harrego. Muszę do niego zadzwonić.- powiedziałam i zrobiłam to, co powiedziałam. Harry odebrał praktycznie od razu.
-Hej!
-Cześć! Widziałeś gazety?
-Tak, ale miałem nadzieję, że ty nie. Pomyliłem się.
-No cóż Kate i Maggy były szybsze.
-Spotkamy się?
-Ale gdzieś gdzie nie będzie paparazzi.
-Mi pasuje. To może wpadniesz do mnie? Możesz zabrać dziewczyny.
-Bez nich się nie ruszam.
-Okej, to wpadajcie kiedy chcecie.- powiedział i się rozłączył.
Przekazałam dziewczyną dobrą wiadomość. Ubrałyśmy się ładnie i poszłyśmy do chłopców. Harry na przywitanie mnie pocałował. Muszę się do tego przyzwyczaić. Niall patrzył jakby z zazdrością? Dziwne. Maggy już na wejściu zaczęła się do niego kleić, a ten nic. Zero reakcji. Kate patrzyła na Zayna jak na ciasteczko do schrupania. W sumie z wzajemnością, tyle tylko, że on ma dziewczynę. Harry zabrał mnie do siebie do pokoju. Pogadaliśmy chwilę, ale później Harry zaczął mnie gilgotać. I tak jakoś wyszło, że leżałam na jego łóżku, a on na mnie. Tonęłam w jego oczach, a on zaczął przybliżać swoją twarz do mojej i zetknęliśmy się w pocałunku. On zaczął głaskać mnie po brzuchu, potem zjechał na szyję i niżej. Gdy zjechał ręką na moje piersi zatrzymałam jego rękę. Nie chciałam żeby działo się to tak szybko.
-Nie rób tego, proszę.-powiedziałam i zaczęłam się podnosić.
-Przepraszam, jeszcze chwila i wszystko bym popsuł. Przepraszam, ale tak mnie pociągasz, że nie mogę się oprzeć.-powiedział i znowu chciał mnie pocałować, ale ja powiedziałam, że powinniśmy pójść do reszty. Gdy weszliśmy do salonu nigdzie nie mogłam znaleźć Kate. Maggy zauważyła, że jej szukam i powiedziała:
-Chyba poszła gdzieś z Malikiem.-dodała do tego chytry uśmieszek.
-Coś się chyba święci.

~Kate~
Gdy Jess poszła z Harrym do jego pokoju przywitałam się ze wszystkimi. Wtedy Zayn powiedział, że chce mi coś pokazać. Zaprowadził mnie do swojego pokoju. Pokazał mi swojego x-boxa. Myślałam, że wybuchnę śmiechem.
-I to właśnie chciałeś mi pokazać.-zapytałam śmiejąc się.
-Nie
-A co?
-To.-powiedział przyciągnął mnie do siebie i pocałował. Natychmiast odsunęłam się od niego.
-P-p-prze-przecież t-t-y m-m-m-masz dzie-e-w-czy-czy-nęę- wyjąkałam.
-Wiem, ale odkąd Cię zobaczyłem nie mogę przestać o Tobie myśleć. Ona chyba już nic dla mnie nie znaczy. Ty jesteś całym moim światem. Nie widzę nikogo oprócz Ciebie. Jesteś taka prawdziwa. Istny anioł.
-Ja chyba muszę już iść, przepraszam.

~Niall~ 
Jessica poszła z Harrym do jego pokoju. Tylko mogłem sobie wyobrażać, co tam robili. Jestem cholernie zazdrosny. A na dodatek ta cała Maggy się do mnie przyczepiła. Nie mam ochoty z nią rozmawiać.
-Niall, zagrasz mi coś na gitarze?-spytała.
-No w sumie, co mi szkodzi.- powiedziałem od niechcenia. Może Jessica usłyszy jak gram i przyjdzie? Poszedłem po gitarę i zagrałem Ne Yo- So sick. Tylko ja i Jessica wiemy, co wiąże się z tą piosenką. Nie przyszła. Zagrałem jeszcze parę piosenek, a później powiedziałem Maggy, że źle się czuję i poszedłem do mojego pokoju.

~Jessica~
Po pewnym czasie przyszła Kate, ale bez Zayna. Ona płakała, ciekawe dlaczego. Powiedziała, że chce już iść, a ja nie chciałam zostawić jej samej w takiej chwili. Maggy poszła z nami, Niall chyba gdzieś poszedł już wcześniej, więc nie miała z kim zostać. Pożegnałyśmy się z chłopakami i wyszłyśmy. Po drodze Kate opowiedziała swoją historię, Maggy swoją i ja swoją. Stwierdziłyśmy, że mamy dzisiaj jakiegoś pecha.
Wieczorem dostałam smsa od Harrego:
Hej mała, spotkamy się jutro?
Napisał jakby gdyby nic się dzisiaj nie stało
Okej
Odpisałam. Stwierdziłam, że pogram w tą jego gierkę.
***
No i kolejny rozdział :)
Dzięki za komentarze pod poprzednim :)
Ponad 1300 wejść *.*
Piszcie kogo jeszcze informować :)

14 komentarzy:

  1. Oj, to się sprawy skomplikowały o.O Podoba mi się pomysł z pograniem sobie z Harrym. Lubię takie intrygi ;D Może wyjść całkiem ciekawie. Czy chłopcy nigdy nie zrozumieją, że najpierw należy definitywnie skończyć jeden związek, a dopiero zacząć kolejny? Malik, ogarnij się ty kretynie! :D No i co z blondynem, jest strasznie przebity, aż mi go szkoda.

    http://skip-the-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały <333.
    Świetnie opisałaś scenke z Harrym heh.
    No i ten .. Malik . zgadzam się z Spreitler , kretyn hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka powtórzeń, uważaj na to :D ooh Malik -.- Nie podoba mi się to. Harry nie .. też mi się nie podoba jego gra. Biedny Niall aż mi źle gdy go sobie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie romansy . O_o
    Świetny blog i świetna Ty.. ;*
    To mój TT @IloveBooBear24 - jakbyś mogła, to pisz mi kiedy nowy rozdział ;)/Nuśka. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, przeczytałam właśnie wszystko.
    Wszystkie rozdziały. Wszystkie 10.
    I tak sobie pomyślałam..., że jesteś super! Naprawdę świetnie piszesz, bloga czyta się lekko i przyjemnie :)
    Normalnie aż mnie ściskało jak Niall był taki smutny :( Widziałam chyba jeden twój komentarz pod moim opowiadaniem, więc może wiesz, że mam słabość do tego blondyna ^^
    Aż się boję jak będą wyglądały te gierki Jessicy i Harry'ego o.O A ty Zayn ogarnij się proszę i zdecyduj na jedno :3
    Czekam na następny rozdział, nie mogę już się doczekać! x

    http://whenimlookingatyou.blogspot.com/ --> zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Oho, coś się kroi. Zachowanie Zayna trochę.. mnie zdziwiło. Ma dziewczynę, a mówi takie rzeczy innej. Nie dziwię się, że Kate tak zareagowała. I tak jest wytrzymała, bo - nawet jeśli sama bym coś do niego czuła - dałabym mu w twarz. Jeśli był gotowy zdradzić swoją dziewczynę dla innej, to byłby w stanie zrobić to samo po raz kolejny. Harry i Jessica są fajną parą, chociaż i tak sadzę że to chyba za szybko. Od zawsze jestem przeciwna takiemu szybkiemu "zakochiwaniu się w sobie". Bo tak naprawdę, praktycznie nic o tej drugiej osobie nie wiesz. Maggie powinna zauważyć niechęć Nialla, i jak an razie go zostawić. Widać że chłopak zauroczył się postacią Jess. Skomplikowało się trochę, ale mam nadzieję że wszystko się z czasem wyjaśni.

    http://i-just-trying-read-the-signals.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. BOŻE !masz talent dziewczyno !
    Czekam na następny.
    Zapraszam do mnie, nowy rozdział : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/
    INFORMUJE !
    ROZDZIAŁ 5 NA MOIM BLOGU <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski bloog kiedy kolejny!!!!!???????:****

    OdpowiedzUsuń
  9. ten artykuł ci fajnie wyszedł, po za tym lubię jak chłopak mówi do dziewczyny "mała" to tak fajnie brzmi, hahaha : )
    wedle życzenia informuję, że u mnie pojawił sie drugi rozdział www.calm-island.blogspot.com
    + mogłabyś mnie informować, bo gdybym nie weszła teraz to bym nadal nie wiedziała o rozdziale. pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszamy do nas na 3rozdział na http://loveismagiccc.blogspot.com/ -Holly ;]

    A co do rozdziału cudny jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Na http://met-mehalfway.blogspot.com pojawił się 4 rozdział ! Zapraszam do czytania i do komentowania xx

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszamy do nas na 4rozdział na http://loveismagiccc.blogspot.com/ -Holly<3

    a tak przy okazji to bardzo ciekawy blog :) czekam na nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy rozdział, zapraszam serdecznie ;D http://skip-the-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń