środa, 18 lipca 2012

Rozdział 8.

 MUSIC
Weszłam do kuchni i zobaczyłam Nialla zażerającego się popcornem.
-Hej- powiedziałam.-Mogę się przysiąść?
-No jasne.- usiadłam zabrałam garść popcornu i zaczęłam jeść.
-Podoba Ci się Harry?-spytał Niall, a ja zakrztusiłam się popcornem, który właśnie miałem w buzi.
-Harry? Nie my się tylko kolegujemy.
-A wygląda tak jakbyście byli ze sobą. No mniej więcej, bo się nie całujecie ani nic z tych rzeczy.
-Wydaje Ci się.- powiedziałam szybko.
-Ale Ty jemu się chyba podobasz..-powiedział, potem dodał- A Tobie który z nas się najbardziej podoba?
-Chyba taki jeden blondyn z niebieskimi oczami. Żeby było prościej w klubie karaoke zaśpiewałam piosenkę dla niego i się ośmieszyłam. Już wiesz kto to?- spytałam z chytrym uśmieszkiem.
-Hmm.. blondyn..
-Irlandczyk..
-Może ja?
-Myślałam, że nigdy nie zgadniesz.- powiedziałam i zobaczyłam, że odkłada miskę z popcornem. Właśnie puścili kolejny wolny kawałek. Było na tyle głośno, że w kuchni też słyszeliśmy bardzo dobrze.
-Zatańczysz?-spytał Niall. Kiwnęłam mu, że tak. Przybliżył się do mnie i mnie objął. Tak samo jak byłam przytulona z Harrym, tyle tylko, że Harry był bardziej nieśmiały. Tak sobie myślę, że powinno być chyba odwrotnie. Po połowie piosenki podniosłam głowę z jego ramienia i przyjrzałam mu się. Patrzyliśmy tak sobie w oczy, tonęłam w tych jego błękitnych oczach. Zaczął się schylać, a dokładniej przybliżać swoje usta do moich. Wiedziałam, co zaraz się stanie, ale nie wiedziałam, co mam zrobić. Pozwolić mu się pocałować? Czy to jest ten jedyny? Jego usta musnęły moje, ale w tym samym momencie się odsunął. Chyba zobaczył w moich oczach, że nie jestem pewna.
-Przepraszam.- powiedział- Poniosło mnie, zapomnij o tym.
Dotańczyliśmy do końca piosenki. A potem Kate wbiegła do kuchni i powiedziała, że musimy już jechać.
Liam powiedział, że nas podwiezie. Tak, wiec wpakowałyśmy mu się do samochodu i powiedziałyśmy gdzie ma jechać. Punkt 22 otworzyłyśmy drzwi do domu. Powiedziałam Kate, że muszę z nią pogadać.
-Przepraszam Cię za Harrego, ale..
-Poczekaj, to nie Twoja wina, że mu się spodobałaś. A tak poza tym chyba zakochałam się w Zaynie.-powiedziała spokojnie.
-Co!? Przecież on ma dziewczynę.
-Przecież widziałaś, że z nim tańczyłam. Jak poszłaś do kuchni leciały jeszcze fajne kawałki i ja z nim je przetańczyłam. I poczułam, że mi na nim zależy. A wiesz, co? Harry się ściskał z Lou i to jak?
-Serio? A ja się całowałam z Niallem.- powiedziałam, a potem przemyślałam to. Było już za późno.
-Jak to z Niallem? A Harry? Przecież widziałam jak razem tańczycie i jak na siebie patrzycie. Żartujesz prawda?
-Nie, w sumie to z Niallem tańczyłam tak samo jak z Harrym. I to nie ja go pocałowałam tylko on mnie, ale od razu się odsunął i przeprosił mnie za to.
-A podobało Ci się?
-Emm..
-Czyli tak.. A z Harrym? Jak było? Kiedy tańczyłaś jak się czułaś?
 -No właśnie czułam się bezpieczna, szczęśliwa i tak dalej.
-A z Niallem?
-No właśnie podobnie.
-Nie można się zakochać w dwóch osobach na raz.
-Widać chyba można. Nie wiem już, co do nich czuję. Oni obydwoje są tacy.. tacy... nie wiem... pomóż mi..
-Jak mam Ci pomóc skoro sama nie wiesz?
-Nie wiem...
-Czekaj..Może powinnaś ich obydwóch poznać bliżej? A potem zdecydować? Chociaż nie. Nie wolno Ci się nimi bawić.- nastąpiła chwila ciszy. Widziałam, że myśli nad tym co powiedzieć i nagle dodała.- Jak tańczyłaś z Harrym to miałaś ochotę go pocałować?
-Sama nie wiem, wydaje mi się, że tak.
-Po tańcu poszłaś od razu do kuchni, tak?
-Nom, ale co to za różnica?
-Może po prostu tak odreagowałaś? Myślę, że nie powinnaś się z nimi widzieć do koncertu. I nie mów Harremu o Niallu na razie. Okej? I przemyśl to sobie dobrze.
-Okej
-Dobra, ja teraz idę spać, dobranoc.- powiedziała i cmoknęła mnie w policzek. Patrzyłam jak wychodzi, wtedy też usłyszałam dźwięk smsa.

MUSIC
Harry:
Hej! Jak tam? Gdzie mi zniknęłaś po naszym tańcu?
Ja:
Poszłam coś zjeść do kuchni i zagadałam się z Niallem.
Harry:
<smutny> I to pewnie z nim tańczyłaś ten ostatni wolny?
Ja:
Tak
Harry:
Właśnie Niall do mnie przyszedł, poczekaj chwilę.
Ja: 
Okej! :)
Po 10 minutach
Harry:
Całowałaś się z Niallem?
Ja:
W sumie to tak, ale to nie było raczej tak jak myślisz...
Harry:
A niby jak?
Ja:
Nie rób się taki zazdrosny, w sumie przecież nie byliśmy razem..
Harry nie odpisał, więc wysłałam kolejnego smsa:
Posłuchaj! Gdy tańczyłam z Niallem wolny taniec on przybliżył się do mnie bardziej i tylko musnął moje usta swoimi. Od razu się powstrzymał i przeprosił mnie za to.
Harry:
Wiesz, co? Nie rozumiem Cię. Najpierw spotykasz się ze mną zachowujesz się jakby Ci zależało, a później idziesz do pokoju obok i zarywasz do mojego kolegi? Nie pojmuje tego. Dobrze, że mi się nie podobasz. Bo gdyby tak było współczułbym sobie, teraz tylko współczuję Niallowi. Nie pisz do mnie więcej.

Przeczytałam smsa i się rozpłakałam. Harry miał rację zachowałam się jak zdzira. A zawsze wyśmiewałam się z takich osób jaką właśnie się stałam. Zdałam sobie sprawę z tego, że właśnie straciłam Harrego prawdopodobnie na zawsze. A przecież chciałam się z nim kumplować. Co z Niallem? Harry pewnie mu i reszcie chłopaków nagada coś na mój temat. Czuję się okropnie. Zraniłam tak bliskie mi osoby.

***
No i kolejny rozdział :)
Kocham Was po prostu. Zaraz dobiję do 600 odwiedzin. 6 komentarzy pod poprzednim postem <3
Piszcie kogo informować o nowych rozdziałach. :)

12 komentarzy:

  1. Ooops, to się porobiło. Mam nadzieję, że się wszystko jakoś ułoży i będzie z którymś z nich ;)No i co z koncertem, ma być przecież na scenie podczas piosenki.

    Pozdrawiam :) xx
    http://skip-the-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. BoSkI rozdział<3 , mam nadzieje , że to nie zniszy totalnie jej kontaktu z nimi:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Awr Niall też Cię kocha to do gifa :D Krótko i na temat, bo mam urwanie głowy. A więc rozdział przyjemny, myślę , że Harry za ostro ją potraktował, no ale cóż. Zobaczymy jak to będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! czekam na dalsze :)

    + zapraszam do mnie http://numberoneinlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne.<333
    Trzeba przyznać, że się porobiło.;p
    czekam na nn.<333
    Jako anonim bo nie jestem u siebie.
    Zawsze Spoko.<3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny
    mnie informuj o rozdziałach .. jesli mozesz ;d
    najlepiej na gadu ,znajdziesz w kontaktach na blogu
    dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale się porobiło ;) Mam nadzieję , że wszystko skończy się dobrze.Mogłabyś poinformować o nowym rozdziale? Juz nie moge się doczekać <3
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział jak każde XD . Super by było gdyby Jessica by była z Hazzą <3 .

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest boskie ;) Również mam nadziję że wszytsko sończy się dobrze i koncert będzie udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dopiero zaczęłam czytać Twojego bloga, przepraszam!
    jest CUDOWNY!
    aawwwh! kolejny, w którym się zakochałam!
    mam jedną malutką prośbę, jeśli to nie problem:
    mogłabyś zmienić czcionkę w postach? bo trochę trudno się czyta : )

    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy! dla czytelników wszystko <3
      dzięki za opinię :)

      Usuń